1/15/2012

valla yaşamak bu aslında ama pislikten ölmesek bari

Okul kapandı diye işte boşluktan banyo bile yapma gereği duymuyoruz.Bürcü ben banyoya grcem dedi, olm niye giriyün banyoya ne gerek var dedim, hee doğru ya dedi bıraktı.Bide bunun telefonda resmli msjlaşma hevesi yüznden ne telefon alıcağım konusunda çıkmazlardayım. Tutturdu işletim sistemi olan bişi al bişi yollıcam desteklemicek açmıcak diye. Bende kapaklı telefon istyüm nabacoook (lan hep senin yüzünden bu kelimenin arkasından babo lafının gelmesi gerek gbi hissediyorum pislik çirkin atais seni) Yine bu kızın beni zorladığı animeleri izlemeyi bi kenara atıp uzun zamandır gözüme çarpan Hellsing Ultimate e başladm. Konu aynı, hatta çoğu sahne normal Hellsing serisiyle aynı ama daha ayrıntılı işler dönüyo. İzlediğin bi filmin sonradan kitabını okumak gibi.Filmde olmayan çoğu şeyi orda bulmak gibi bişi şuan benim için.Herneyse Alucardında çok karizma bi adam olduğunu o zamanlar farkedememişim lan toyluğuma veriyorum.Adam çok gzel lan.Neyse bide bugünlerde biçok animede yan karakter olarak bi kızıl saçlı adamın olduğunu farkettm mesela;
D.gray man, lavi
Bleach, abarai
Deadman wonderland, senji
Kuroshitsuji, grell
Naruto, gaara
Ayashi no ceres, toya
Gosick, brian
Occult academy, jk
Utao prince-sama, otoya
Ouran high school, ritsu
Yamato nadeshiko, ranmaru
Shugo chara, kukai
ve şuan aklıma gelmeyen niceleri muhtemelen

1/14/2012

faaliyette ne araba paspası

Okul kapandı ortalıktayım resmen. Uyku düzenimi oturtmak istedim ama sonra bırak ya niye oturtcakmışımki evdeyiz işte dedim. Şu dönemler ev kendimin olsa yalnız olsam pisliğimden bulamazsınız, tatil bitiminde kusmuğunda ölmüş olarak bulursunuz falan ama işte evi çekip çeviren kadın var evde.Neyse boş durmayalım diye çeşitli aktiviteler planlandı ama yine hiçbirşey kesinlik kazanmış değil."Tamam hallederiz ben ayarlıcam onu" bi adam var o ayarlıcak gidilcek yeri ama resmen "sınav yarınsa hallederiz" vakası gözmde okadar güveniyorum.Onun dışında bi heves dönem ödevi falan aldık,izlediğim ama afişi olmamış dediğim filmlerin afişlerini yapıcam yeniden. Burda montaj konuşucak arkadaş o konuda gerginim biraz ama "sınav yarınsa hallederiz " yani.Bide kendimi aile saadetine adadım. Mualla yine sbh beni uyandırdı o 5 yaşındaki bebe haliyle kalk elma dağa gidiyoruz dedi isyankarlık yapmadım olur dedim kalktım. Çok fedakarım(hoşt fedakarım ayrı yazılıomuş altını çziiyü la) öyle böyle değil.Babam 12de hazır olun demiş ama hala buralardayım işte neyse gidip termosa kahve koyacooom(aslında hiç böle bi insan değilim.Hiç kış insanı değilim ben.O karlı dağ başında yine içerim buz gbi kolamı.Heves işte termosada elimi ilk kez sürcem meh)

1/07/2012

tokyo magnitude 8.0


hiç beklemediğim bi sondu lan ağlatıcağı belliydi o çocuktan ama bu kadarda yapılmaz böyle olmamalıydı bütün hayallerim yıkıldı ama ümit verdiniz insanın içini rahatlattınız dedik artık bu saatten sonra bişi olmaz ama olan olmuş meğerse şimdi komedi bişeylere ihtiyacım var deprem olayı da korkularıma eklendi bu şekilde he bide anime girişine yazı koymuşlar işte olaylar tamamen hayal ürünüdür tokyoda bi deprem olması durumuna göre herşey uyarlanmıştır falan yazıyo insan burda ağzını hayra aç demek istiyo

1/06/2012

bana hırsız diyolar desinler değişemem pijamanda bende değil tamam mı!!!

Bugünlerde çok hamur işi insanım haa. Bunuda incelmeliyiz konusunu yazdıktan sonra yazmam iyi oldu. 3 gündür kekle besleniyodum ,bugün dedik pizza olsun pizza yedik. Kahvaltıda zaten yoğurtlu pilav ki bu başlı başına bi mükemmel yemek benim için. Kuru fasulyeye bile yoğurt koydum ama güzel oldu ha yoğurt iyidir. Neyse pizza yaparken zeytinin anlamı çok değişti gözümde.Bildğin ciğer artık benim için zeytin. Dışındaki zar olmayınca bildğin hayvan ciğeri o. Çok içli dışlı oldumdan biraz keserken ayıklarken falan. Zaten elim gitmiyodu zeytine artık hiç muhatap olmam kendisiyle.Neyse şimdi balıkçı terzi öğretmen ve motorcu babamın tepkisi merak konusu akşam yemeğinde pizza ve yine kek. Bu sene pişen kekler hayatımın kek oranın büyük kısmıdır haa. Nolduysa artık bi heves kek sever bi aile olduk.Nasıl bi ucu bi ucuna bağlanmayan bi yazı bu lan.Valla kndim okuyupta anlamadım ondan noktalama koydum yoksa hiç gitmez.

1/05/2012

bişi değil saç yağlanıyo hep temas olunca

bigün kel kalıcam hep aynı tarafa yatmaktan nasıl oluyoki bu iş akşam nasıl yattıysa sabah öyle uyanan bi bünye oldum çokmu yorgunumda dönmeye üşeniyorum acaba küçükken kaç kere ranzadan düşerdm nerde o günler hani hazıroldayım haa zaten yapcak bişi yok şu hayatta gereksiz heycanlarla yaşıyoruz işte ama resmen fındık kabuğunu doldurmaz gece işte dünyadaki acaip yerlerden acayip yaratıklara acayip olaylara ne bilim tsunamilere kadar geldik sonra zaten yüksek yerlere çıkmaya karar verdik şimdide uyandım ve karşımda estetik öncesi sonrası edvırdı buldm baya baktım çözemedim neyin değiştiğine aynı meymeretsiz surat acaba bu gtti bni vampir yap abi dedide bukadarmı oluyosun diye şeyler çıktı önüme meğer burnunu daraltmış oda yeni ünlü hastalığı haa ama bürcüda var yani parayı bulunca listesinde onuda daraltcaz gerçi her açıdan daralmak lazım bu devirde lan belkide oyzden sağa sola dönme eğilimim yok haa bi kilo veriyim

çok kırarım haa

uyuyan adama yapılmıcak işler yapıyosum mualla bigün başına çok işler gelir haa uyuyan adama öyle yapışılıyomu kalksın diye valla 5 yaşında bebesin bu hareketlerle noldu kalktımda gereksiz ağzını yaya yaya konuştun hadiiiii kaaaalkkkk diye yığıldın üstüme noldu hadi kalktm evet konu neyse bekliyorum

1/01/2012

ya

neden normalde kola alıcam dediğimde olay çıkıyoda bugn yılbaşı diyemi tamam al kızım dediniz zaten sinirim bozuk şurda piyangodan çıka çıka 9 lira çıktı pazartesi okula gtmenin sorumluluğunu fazlasıyla taşıyorum bide muhtemelen yarına midemi bozarım zaten uyuyamam bile okadar cips kola tatlı kızartma falan hakkaten